Inglipesa (Valguse Foorum)

Elamine => Laste kasvatamine => Postitus alustatud kasutaja: Margi järgi jaanuar 12, 2011, 15:14:49

Tiitel: Lapsed on julmad
Postitanud : Margi järgi jaanuar 12, 2011, 15:14:49
Mu pojake oleks võinud veel olla aastakese kodus, aga ta tahtis minna kooli.

Kohalik kool teda ei võtnud - polnud sotsiaalselt küps.

Proovisime siis õnne väiksema kooliga.

Võeti vastu ja alleaa!

Last mõnitatakse nii ja naa!

Olgu etteruttavalt öeldud, et on sama õrnahingeline, nagu mina!

Vaheajal lõikus oma juuksed ise kääridega ära! Põhjendusega, et olid pikad.

Ma siis püüdsin seda viga ja lõikust paranadada masinaga nagu oskasin!

Tulemus muidugi a la 2-3mm. Ja ka sellest leiti põhjus last mõnitada!

Mu poja enam kooli minna ei taha. Ongi täna kodus. Taotlen koolivahetust!

Mis edasi saab, mina ei tea!

Minu mõistus otsas!

Mul pole lastega probleeme olnud, aga täna on minu mõistus otsas ja last aidata ei oska!
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Muriel järgi jaanuar 12, 2011, 15:37:40
Kurb lugu :( Õnneks minul oma pojaga koolis probleeme pole olnud,aga üks mu tuttav jättis oma lapse sarnastel põhjustel koduõppele.Ei oska öelda kui õige see on kuid ikkagi mingi lahendus.Ka kooli vahetusest võib abi olla tõesti.

Jõudu Sulle ja Sinu pojakesele
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Muriel järgi jaanuar 12, 2011, 16:50:35
 :) Koduõppele jäämiseks tuleb teha avaldus kooli direktorile hiljemalt kas 20.augustiks või siis 20.detsembriks.Avalduses tuleb välja tuua põhjused miks soovitakse laps koduõppele jätta ja kes hakkab teda juhendama.Otsuse lubamise kohta teeb kooli õppenõukogu.Vajalikud õppevahendid peab laps saama koolist.Õppekava koostab koos kooliga koduõpet läbiviiv inimene.Vähemalt korra poolaastas toimub hindamine ja teadmiste kontroll vastava klassi õpetaja poolt.

Minu tuttav kes jättis oma poja koduõppele on igatahes oma otsusega rahul. Õpetab ta teda ise. :)

Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Meister järgi jaanuar 12, 2011, 18:35:09
http://www.koduope.ee/

vb. sobib Waldorf-kool:
http://www.waldorf.ee/
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Diana järgi jaanuar 16, 2011, 12:54:55
Laste hinged tulevad hästi erinevate ülesannetega. lapsed, kes on tulnud suure valgusega, vahetevahel vajavad enda puhtana hoidmiseks enam rahu ja üksolemist. samas on hingi, kes tulevad suure ülesandega ja saavad juba maast madalast tunda eemaletõrjutust, valu ja inimeste õelust. Eks meist paljud ka ise üht teist sellest kogenud. Osadele hingedele on see vajalik, et hiljem läbi nende kogemuste aidata maailma, aidata iniemsi sarnases situatsioonis. Sest, kui ise midagi ikka valusalt omal nahal tuntud, siis läbi kogemuse ja sealt välja tõustes tuleb tohutu jõud taha.
 Olukorrad võivad olla küll rasked, aga Inglid igal neist hetkedest hoiavad ja kõige hullem jääb alati olemata.
Seega on palju hetki, kus võiks justkui öelda, et maailm on ebaõiglane, aga hing ise vajab neid kogemusi.

Praegu uutes energiates saab palju lihtsamini valida sarnase elukogemuse läbi armastuse. Armastus alati võidab.

On võimalik teha taotlus, et omandatakse samad kogemused teisiti. taotlusel on tugev väga ja jõud.
Ja kui sisetunne juba viib koduõppe radasid, eriti veel, kui laps ise sellele nii kaasa kõlab, siis saab see tee olla kindlasti juhitud vaid Inglite armastusest ja suunast.

Osadel juhtudel jälle on oluline läbi mõelda pereliin, et kuidas oli eelnevatel põlvedel, vb tuleb emal ja isal tööd teha, et lapsega saaks asjad muutuda..vahel koolivahetus aitab, mõnel teisel juhul tõmbab laps sarnaste energiatega ligi ka uues koolis taas sama ja sama. Seega tollel teisel juhul on sisemise töö vajadus tunduvalt suurem.

Võimalusi on  palju, vast isegi niipalju kui maailmas hingi. Et,miks keegi midagi kogeb ja kuidas seda lahendada. Aga südames tunneme õige vastuse ära ja nii Inglite teed minnes jõuame kaugele ja meie rajad sisaldavad aina enam ja enam armastust ja harmooniat.

Valgust ja Armastust kõigile

Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Päikesepoiss järgi jaanuar 18, 2011, 16:30:10
Lapsed tegelikult õelad pole. Pigem on asi vastupidi, nad ei tea täpselt mis on õelus ja siis and ei tea, kui nad seda on. Mäletan oma noorusest (5 eluaasta) hästi, kuidas ma mõtlesin. Olin ka pigem selline vaikne ja korralik laps aga vahest ikka oli vaja ka lollust teha :) Sai sipelgaid kimbutatud või konnadega "mängitud". Mäletan, et ei teinud kunagi seda pahast tahtest vaid kõik oli ikkagi nali ja naer... eksperiment isegi :)

Lapsed lihtsalt ei tea neid asju tänapäeval, tunnetekasvatust tehakse kodudes minimaalselt. Ei aita ka tõsiasi, et lapsed sunnitakse järjest nooremalt "suureks kasvama" ja vastutama. Näiteks juba koolieelik peab teadma igasugu tarkusi, enne kooli minekut, ebaloogiline ju.
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Patience järgi jaanuar 18, 2011, 21:03:50
vaidlen vastu.
on lapsi kes ei kohane.
lapse huvid tuleb esikohale seada.
ouline on lapse soov.
kas teil on kokkupuudet lasteaias toimuvaga.
kõik saab alguse juba seal...
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Päikesepoiss järgi jaanuar 19, 2011, 09:18:39
Tean omast käest, et lasteaias kohaneda raske. Mina käisin ka lasteaias vaid mõnda aega, tulin ära, sest mind hämmastas ja hirmutas teiste laste pahatahtlik mõtlemine, hävituslikud mängud ja muu selline. Olin ise oma loomult väga heatahtlik ja austasin teisi. Jusiis polnud sellise energiaga kursis ja ei osanud teisi lapsi mõista :) Nüüd tagasivaates on asi lihtne :) Parem hilja kui mitte kunagi.

Olen nõus Patience'iga, on lapsi kellele ei sobi selline asi nagu lasteaed ja kool. Nagu on inimesi kellele sobib käsitöö ja kellel see ei edene, nagu inimesed kellel on muusikalist annet ja inimesed, kel pole. Palju oleneb ka lapse iseloomust ja hingest, mida ta südames soovib ning mis huvi pakub, milline on tulevane elutee. Mõni laps eelistab mängida rohkem üksi või mõne parima sõbraga, mõni laps eelistab mängida suures kambas. Sellised eelistused ei muutu, tean omast käest. Mulle meeldis lapsepõlves nii, et oleks ennem mõni parem sõber kui kümme "niisama"sõpra. Seesama soov on säilinud tänapäevani.

Aga mul endal pole lapsi, niiet, kogemusi erilisi pole, kuigi olen palju õe lapsi hoidnud... :)
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Iris järgi jaanuar 19, 2011, 09:34:58
Iga hing tuleb saama siia Maailma oma õppetunde, oma kogemust, mida ta antud elus vajab. Valib ise omale vanemad ja keskkonna, kus õppida ja areneda, valides oma tee, sest just seda on talle vaja. Kindlasti on raske laste, kes kodust on kaasa saanud ühesuguse maailmavaate, tõekspidamised ja teiselt poolt teistsuguse. Arvestades ikkagi meie suhteliselt bürokraatlikku haridussüsteemi, kus ikkagi tahetakse voolida ühesuguseid inimesi ja ei arvestata väga lapse individuaalsuse ja võimetega. Kõik me oleme ju erinevad.
Probleeme on tänapäeval palju ja lapsed kõige vastuvõtlikumad. Vaadates ümberringi, siis palju näeme tõeliselt säravaid silmi, palju tänapäeva materiaalses ühiskonnas on vanematel aega laste jaoks, neid tõeliselt kuulata südame kaudu. Mis kasvatuse ja õppetunnid on saanud ka meie vanemad, tulles nö ikkagi kinnisest süsteemist ja paljud on andnud meie ealistele selle edasi. Selleks, et lapsed saaksid olla vabad, tuleb hakata meil ka ennast muutma, saada vabaks ise. Õnneks, tundub, et olukord on päev päevalt paremuse poole minemas, vähemalt väga loodan ja usun. Nii nagu me kõik vajavad ka lapsed eelkõige armastust, tingimusteta puhast ja siirast, mis voolab hingest :).Armastust!
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : muusa järgi jaanuar 19, 2011, 10:37:31
Sa nagu naudiksid seda nn peksa saamist siin Margi? :D
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Adriana järgi veebruar 12, 2011, 00:46:52
Julmad? Ei usu. Lapsed on siirad. Öeldakse, et laps on kodu peegel, ehk on siin tänapäeva eluolu juures võti - selles, miks tundub, et lapsed on julmad või õelad.
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : ruthreimaa järgi veebruar 12, 2011, 03:53:10
Kuulge meie koolisüsteem on ju  väga karm ja väga suureks on need koolid ka ju aetud.Mina olen 45aastane ja mind õpetas sama õpetaja ,minu arust oli ta siis juba kiuslik vanainimene ,minu last ta ei sallinud ja varsti on aeg minna kooli minu lapselapsel ja ikka see sama õpetetaja,kui saab teada ,et minu lapselaps ,hakkab kõik otsast peale.See jutt pole mõeldud õpetajate halvustamiseks ,aga enamus koolides nõukaaegsed õpetajad ja enamus pole ka sellest ajast ennast  muutnud, vabandust ,kui mind loevad õpetajad ,see jutt pole tõesti kellegi solvamisena mõeldud ,aga õpetajadel peaks ka ikka vanusepiirang olema.Ausalt minu kooliajal oli küll väga vähe selliseid toredaid ja südamlikke õpetajaid .Palun ärge solvuge ,see on lihtsalt minu isiklik lugu, soovin teile kõigile edu ,kullapaid!
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : delfiin järgi veebruar 13, 2011, 00:57:00
Kulla Ruthikene... palu inglite abi ja juhatust ja veel on ütlemine-õnnista kõiki ja kõike ka oma vaenlasi... :L Päikest!!!!! (A) (A)
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : ruthreimaa järgi veebruar 13, 2011, 10:54:14
Armas Delfiin! Õnnistan kogu maailma iga päev,ole õnnistatud ,kullapai!!!
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : Muriel järgi veebruar 13, 2011, 11:35:12
Õnneks minu laps käib väikeses ja rahulikus maakoolis kus käisin ka mina ise ja minu isagi :) Kiuslikke vanu õpetajaid ei olnud minu ajal ega pole ka nüüd...õnneks :)

Päikest kõigile ;)
Tiitel: Vastus: Lapsed on julmad
Postitanud : niux järgi märts 01, 2011, 17:59:03
Maakoolidel on oma võlu. Meloodia, rõõmustan, et teie olukord nii õnneliku lahenduse leidis :)
Tiitel: Lapsed on julmad
Postitanud : Le järgi aprill 26, 2013, 15:48:26
Möte, söna, tegu, saatus skeem meenus ja sellest ka väärkäitumise puhul tagajärje karmus. Selle asja kohta oli vanasönagi, mis sisaldas pead ja ahju.
Lapsega soovitaks rääkida sellest, kuidas on korrektne käituda. Reeglina "ära" vormis öpetused tippnevad kordumisega, eriti lapse puhul, laps kyll fikseerib vanema soovi, kuid alateadvus millele eitus tundmatu sisestus, kirjutab korduvskeemi koodi jaatavana.
Kui töeliselt soov enesesse vaadata, siis psyhholoogiavallas vöib alustada tödemusest, et alla 12 aastane laps on kodu peegel. Enesevaatluses vöib siis uurida, milliseid käsklusi jagab elujooksul kujundatud isikuteadvus(ego) körgemale teadvusele(ingel) ja kas on vastavus elu seadusandlusega(jumalariik).
Tiitel: Lapsed on julmad
Postitanud : Le järgi aprill 26, 2013, 20:55:26
Freudi järgi:

Tsiteeri
Neurootilised kaitsed
Repressioon (väljatõrjumine) – tugevad ängi tekitavad motiivid tõrjutakse sügavale alateadvusse, kus nad ei häiri teadvust. See mehhanism on üks kesksemaid psühhoanalüüsi teoorias. Väljatõrjutud motiivid võivad avalduda unenägudes, kõnevääratustes vm kujul, kuid neid pole võimalik tavalisel viisil teadvustada. Nad näivad olevat unustatud, kuid püsivad alateadvuses ning võivad ootamatult esile kerkida hoopis teistel asjaoludel.
Nihe – tugevad tunded keelatud objekti suhtes nihutatakse teisele objektile. Tüüpiliseks näiteks on õnnetu armastuse puhul klammerdumine kellessegi teise.
Vastureaktsioon – alateadvuslik tunne väljendatakse selle vastandina. Väljend "Ma vihkan sind" võib sageli tähendada armastust. Teine näide: pettumus valitud erialas võib viia kinnitamiseni, et seda armastatakse.
Projektsioon – probleemides või õnnetustes süüdistatakse kedagi teist. Näiteks võidakse öelda: "Kurat sundis mind seda tegema."
Ratsionaliseerimine – ebasobivate põhjuste asemele tuuakse sobivamad. Näiteks läbikukkumist eksamil põhjendatakse väsimuse, aga mitte laiskusega, kuna laiskus ei ole sotsiaalselt aktsepteeritav põhjus.
Regressioon – ilmnevad varasemate, lapsepõlvest pärinevate arengustaadiumite käitumismallid. Näiteks nutma puhkemine või mahaviskumine stressipõhjustava nähtuse ilmnemisel.
 Primitiivsed kaitsed
Eitamine – ängi reaalseid põhjusi eiratakse ega teadvustata. Näiteks ema võib alateadvuslikult keelduda tunnistamast oma poja tõelist iseloomu, kuna see põhjustab ängi. Eitamine võib kaasa tuua reaalsuse ootamatu sissetungi. Toosama ema võib näiteks saada teate, et tema poeg on arreteeritud relvastatud röövimise eest.
Väljaelamine – tugevad alateadvuslikud ängid elatakse välja tüli norides, kakeldes, märatsedes.
Lõhestamine – kaksikelu elamine. Kuna ängiga ei tulda toime, siis hakatakse erinevates keskkondades käituma erinevalt; luuakse endast justkui mitu tegelast.
Lisandus: Seda terminit kasutatakse ka varases eas esineva mustvalge suhtumise kohta, kus lapse kogemuses on teine inimene ainult kas "täiesti hea" või "täiesti halb" ja viitab pigem seisundile kui psüühilisele tegevusele. Enne teatud vanust (preoidiplaalses faasis) on see normaalne, samas kui täiskasvanute puhul viitab seiskunud psüühilisele arengule (Tähkä, 1994 - Veiko Tähkä "Mind and its treatment: A psychoanalytic approach", International Universities Press, Inc, Madison, Connecticut).
Autistlik fantaasia – reaalsus asendatakse kujutlusega. Tüüpiliseks näiteks on kujutleda seksuaalvahekorra ajal ette vahekorda kellegi teisega.
Projektiivne identifikatsioon – kujuteldakse end kellegi teisena, eitatakse omaenda olemust.
Primitiivne idealiseerimine – ängi tekitavaid motiive hakatakse käsitlema kui soovikohaseid: "Olen jah paks, ja tahangi olla!"
Omnipotentsus – hakatakse tegelema kõigega, võetakse endale ülejõukäivaid ülesandeid, tahetakse olla asjatundja igal alal. Tüüpiliseks näiteks on ülemus, kes tahab alluvate eest kogu töö ise ära teha.
Alavääristamine – alateadvusliku ängiga toimetulemiseks hakatakse ennast alandama, alavääristama lootuses, et teised sellele vastu vaidlevad ja kiidavad.
 Küpsed kaitsed
Kompenseerimine – kujuteldav puudujääk kompenseeritakse oskuste või eduga mõnel teisel alal. Näiteks äng lühikese kasvu pärast võidakse kompenseerida eduga äris, kunstis, poliitikas vm.
Asendamine – ohtlikult või keelatud objektilt suunatakse energia moraalselt aktsepteeritavale alale. Näiteks võib kiindumus abielus olevasse inimesse asenduda mõne teise tegevusega. Klassikalisteks näiteiks on musitseerimine, luuletamine vms.
Allasurumine – sarnane repressiooniga, kuid rohkem teadvustatud.
Intellektualiseerimine – emotsionaalne äng suunatakse mitte-emotsionaalsele, intellektuaalsele alale. Näiteks keegi, kes saab teada oma abielu purunemisest, hakkab rahulikult arutlema abielu plusside ja miinuste üle.
Ennetamine – ängi põhjustaja eemaldatakse enne, kui see jõuab häirima hakata. Näiteks inimene, kes tunneb hirmu töökoha kaotamise pärast, hakkab otsima lisateenimise võimalusi.
Altruism – tegeldakse teiste inimeste probleemidega, mis on sarnased enda omadega.
Huumor – ängi põhjuseid naeruvääristatakse, võetakse huumoriga, elatakse välja naljades ja eneseiroonias.
Sublimatsioon – instinktiivsed psüühilised jõud (sugutung, agressiivsus vm) muudetakse ja suunatakse kultuuris aktsepteerivatesse tegevustesse. Näiteks agressiivsus suunatakse mängudesse, sporti, meelelahutusse jmt.

Tiitel: Lapsed on julmad
Postitanud : kiisuplikamiisu järgi mai 17, 2013, 12:22:54
Mina ise olen ka olnud koduõppes, nii et lõpetasin 1 klassi 2 aasta peale. Ja kuni 9 klassini käisin. Ma õppisin kodus terve bioloogia raamatu pähe ja siis kutsusime bioloogia õpetaja koju ja siis vastasin terve raamatu korraga ära ja õpetaja oli küll üllatunud näoga. Aga miks ma koduõppes olin, siis sellepärast et olin kirjutamises aeglane ei jõudnud teistele järgi ja samas kartsin ka norimist. Aga mulle koduõppe meeldis väga.